AŞIRI SICAK UYARISI
İl Sağlık Müdür yardımcısı Dr. Mehmet Kum, Aşırı sıcaklıkların yaşandığı ilimizde meslekleri gereği güneş altında çalışmak zorunda olan vatandaşları uyararak “sıcaktan kendinizi koruyun" dedi.
Yüksek sıcaklıklarda insanların sinirlerine hakim olmalarının da güçleştiğini belirten Mehmet Kum, mümkün oldukça stres den ve stresli ortamlardan sıcak yaz günlerinde uzak durmanın da faydalı olacağını söyledi.
Bunlar da ilginizi çekebilir