EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNDEN 70 KİŞİYE TEŞEKKÜR BELGESİ
Iğdır Emniyet müdürlüğü tarafından 10 Nisan polis gününde yaptıkları katkıdan dolayı 70 kişiye teşekkür belgesi verildi.
10 Nisan Polis gününde müdürlüğümüze yapmış olduğunuz katkıdan dolayı teşekkür ediyorum. Polis günümüzde hiçbir katkı beklemeden gereken desteği verdiniz.” dedi
Daha sonra Iğdır"da görev yapan yerel ve ulusal basın mensuplarına, Iğdır Gençlik Merkezi korosuna, Halk eğitim merkezi halk oyunları ekiplerine teşekkür belgesi verildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir