Genel

Emniyet Müdürü Turgay’dan Personele Aşura Teşekkürü

Iğdır İl Emniyet Müdürü Niyazi Turgay, Muharrem ayı anma programları kapsamında Tasua ve Aşura günlerinde görev yapan emniyet personeline teşekkür etti.

Hz. Hüseyin ve yârenlerini anma etkinliklerinin huzur ortamında geçmesi için il genelinde 10 gün boyunca yoğun mesai harcandı. Vatandaşların güvenliği için sahada olan personelin özverili çalışmasına değinen İl Emniyet Müdürü Niyazi Turgay, halkın huzuru için büyük bir hassasiyetle gayret gösteren tüm teşkilat mensuplarına teşekkür ederek görevlerinde kolaylıklar diledi.