GENÇLER GARNİZON KOMUTANINI ZİYARET ETTİ
19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı ve Atatürk"ü anma haftası etkinlikleri kapsamında İl Spor ve Gençlik Müdürü Nesip Aksu beraberinde bir grup Sporcu ile Garnizon komutanına teşekkür ziyaretinde bulundu.
İl Spor Müdürü Aksu “Müdürlüğü müzün şehir merkezine uzak kalması sporcularımızın işini zorlaştırıyordu sayın Valimizin bizim kuruma bir araç tahsis etmesi gençlerimizin gidip gelmesi sorununu ortadan kaldırdı sayın valimize ve sizlere, bizlere verdiği niz destekten dolayı teşekkür ederim” dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir