KİMSESİZ ÖĞRENCİLERLE YEMEKTE BULUŞTU
İl Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, H. Ali Parim Kimsesiz öğrenciler yurdunda barınan çocuklarla, polis evinde yemek yedi ve sorunlarını dinledi…
H. Ali Parim Çocuk yuvasını bağışlayan ve şehrimizin değerli büyüğü H. Ali Parim"de yemeye davet edilmişti.
Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, H. Ali Parim"e de büyük bir nezaket gösterdi. Çocuklara oyuncak dağıttı…
Bunlar da ilginizi çekebilir