Genel

KİMSESİZ ÖĞRENCİLERLE YEMEKTE BULUŞTU

     İl Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, H. Ali Parim  Kimsesiz öğrenciler yurdunda barınan çocuklarla, polis evinde yemek yedi  ve sorunlarını dinledi…   


    H. Ali Parim Çocuk yuvasını bağışlayan ve şehrimizin değerli büyüğü  H. Ali Parim"de  yemeye davet edilmişti.
    Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, H. Ali Parim"e de büyük bir nezaket gösterdi. Çocuklara oyuncak dağıttı…