Öğrencilere Trafik Eğitimi Verildi
Hürriyet ilköğretim okulu Müdürü Bülent Dilmen tarafından Hürriyet ilköğretim okulu öğrencilerine 60 dakika boyunca trafik eğitimi verildi.
Hürriyet ilköğretim okulu Müdürü Bülent Dilmen, Trafik eğitimine ilişkin olarak yaptığı açıklamada şu bilgileri verdi:
“Öğrencilere vermiş olduğumuz trafik eğitimi onların can güvenliğini sağlamak, karşıdan karşıya geçerken Trafik levhalarının anlamları, Yol kontrolü, Dolmuşa binerken nelere dikkat etmeliyiz konusunda bilgiler verdik. Okulumuz önünden ana yol geçtiği için bu uygulamayı başlattık. Önümüzdeki yıllarda devam edecek.
Çünkü iki minik öğrencimiz burada hayatını kaybetti. Bunun için bu olayın bir daha yaşanmaması için önlemlerimizi tedbirlerimizi alıyoruz.” dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir