Genel

ŞAP AŞILAMASI 1 EYLÜL DE BAŞLADI

    İlimizde  sonbahar dönemi şap aşılama dönemi 1 Eylül itibari ile başlıyor.


Iğdır tarım il müdürlüğü hayvan sağlığı şube müdürü Hüsnü Cantepe, "Şap aşılaması il ve ilçede 4 kişilik ekipler tarafından sürdürülecek. 4 aylıktan büyük sığır cinsi hayvanlara şap aşısı yapılacak. Vatandaşlar hayvanlarını aşı yaptırsın hedefimiz 70 bine ulaşmaktır.Aşı yaptırmayan hayvan sahiplerine 1000 YTL para cezası verilecek ayrıca ilde bulunan büyük baş hayvan sayısının aşılama oranı %85''in altına düşerse il dışına hayvan sevkiyatı yapılmayacak" dedi.