TIBBİ ATIK EĞİTİMİ YAPILDI
Sağlık Kuruluşlarının faaliyetleri sırasında üretilen atıklar diğer atıklardan daha fazla oranda yaralanma riski ve daha yüksek enfeksiyon riski taşırlar.
Tıbbi atıkların olumsuz etkilerinin giderilmesini amaçlayan eğitim, İl Çevre ve Orman Müdürlüğü Çevre Yönetimi ve ÇED Şube Müdürü Demet ERDEMİR, Çevre Mühendisi Zehra ARAT YILMAZ ve Memur İsmet TAŞAN tarafından verildi. Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği kapsamında Eğitim Sağlık Ocağı Toplantı Salonunda, Belediye ve temizlik şirketi elemanlarına 06.11.2008 tarihinde, Sağlık Kuruluşlarının tıbbi atık sorumlularına ise 07.11.2008 tarihinde eğitim verildi. Eğitimde genel olarak, tıbbi atık kaynakları, kaynakta ayrı toplanma yöntemleri, oluştukları ünitelerde biriktirilmesi, toplanması, taşınması ve bertaraf yöntemleri ele alındı. Eğitim sonunda uygulanan sınav sonrasında toplam 56 kişiye sertifika verildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir