BAYRAK PROJESİ SÜRÜYOR
İlimizdeki okulların eğitimlerini hijyenik ortamda vermelerini sağlamak amacıyla Sağlık Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında 2006-2007 yılında başlatılan "Beyaz Bayrak Projesi"nin 2007-2008 eğitim ve öğretim yılında da devam ettiği açıklandı.
Bunlar da ilginizi çekebilir