Genel

İKİ ÇOBANIN ÖLÜMÜNE NEDEN OLAN PATLAYICI TNT ÇIKTI

 İlimizde 13.10.2007 tarihinde 2 çobanın ölümüyle sonuçlanan patlamayla ilgili açıklama yapan Iğdır Cumhuriyet Baş savcısı Mustafa Küçük, patlayıcının PKK terör örgütünün kullandığı TNT patlayıcısı olduğunu söyledi.                  

Iğdır Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Küçük,  yaptığı açıklamada, "Emniyet Genel Müdürlüğü''nün Kriminal Polis la boratuarında yapılan inceleme sonucu 2 çobanın ölümüne neden olan patlayıcının PKK terör örgütünün eylemlerde kullandığı ''''TNT patlayıcısı'' olduğu raporunun geldiğini" belirtti. 
 Bilindiği gibi Iğdır Merkez Erhacı köyü kırsalında Serkan Abakay(13) Abdullah Anuk(14) isimli iki çoban 13.10.2007 tarihinde  buldukları kutu içindeki cisimle oynayınca patlama meydana gelmiş olayda   hayatlarını kayıp etmişlerdi.