İLİMİZ BELEDİYE BAŞKANI MEHMET NURİ GÜNEŞ BU SEÇİMİ IĞDIR KAZANMIŞTIR
DTP"den Belediye Başkanı seçilen M. Nuri Güneş ilk basın toplantısını yaptı ve röportaj yapmak isteyen gazetecilere: “Bu seçimi Iğdır kazanmıştır.” Dedi…
Başkan Güneş, “Iğdır"da artık yeni bir dönem başlamıştır. 80 yıldır devam eden tek yanlı bir anlayışın sona erdiği, insan merkezli herkesi kucaklayan çoğulcu ve farklılıkları zenginlik sayan, şeffaf bir yönetim zihniyeti iş başına gelmiştir. Bundan sonra çiftli yönetim anlayışı başlamıştır. Sonuçta Iğdır kazanmıştır.” dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir