Galatasaray'ın Trendyol Süper Lig'de 2025-2026 sezonu şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Türkiye'nin dört bir yanında olduğu gibi Ardahan'da da sarı-kırmızılı taraftarlar sokaklara döküldü. Bitime bir hafta kala gelen şampiyonluk sonrası kentte meydanlar, caddeler büyük bir coşkuya sahne oldu.

DSİ bölge müdürü Kotan, Ardahan'da çalışmaları yerinde inceledi
DSİ bölge müdürü Kotan, Ardahan'da çalışmaları yerinde inceledi
İçeriği Görüntüle

RAMS Park'ta oynanan karşılaşmanın ardından binlerce taraftar ellerinde bayraklar ve meşalelerle kutlamalara başladı. Ardahan'da araç konvoyları oluşturulurken, taraftarlar marşlar ve tezahüratlar eşliğinde şampiyonluğu kutladı.

Kaynak: İHA