Aşırı sıcakların çalışanların verimini düşürdüğünü belirten Kum, Yeşil Iğdır muhabirine yaptığı açıklamada güneş altında çalışanların her yarım saatte bir mola vermesi gerektiğini ifade ederek "Yaz aylarında artan hava sıcaklıkları insanın ruh ve beden sağlığını olumsuz yönde etkilemektedir. Aşırı sıcaklarda tansiyonu düşen kişiler sinirlerine hakim olamayarak çevresini kırıyor. Özellikle şu son günlerde vatandaşlarımız zorunlu olmadıkça 11.00-15.00 saatleri arasında dışarı çıkmasınlar" dedi.
     Yüksek sıcaklıklarda insanların sinirlerine hakim olmalarının da güçleştiğini belirten Mehmet Kum, mümkün oldukça stres den ve stresli ortamlardan sıcak yaz günlerinde uzak durmanın da faydalı olacağını söyledi.
Kaynak: Haber Merkezi