AKP''nin Ermenistan ile yaptığı protokolün Azerbaycan"da, Türkiye"de ve Türk dünyasında şaşkınlık yarattığını ifadeden Artantaş, şunları kaydetti: verilen sözlerin unutulması, yapılan anlaşmalar Azerbaycan da Türkiye"nin tutumuna öfke doğurmuştur.
Bu tür davranışlar, Azerbaycan, Türkiye kardeşlik bağlarını yok edebilir. Başbakan Erdoğan, "İşgal biterse sınır açılabilir" demişti. Şimdi ne oldu da işgal bitmeden anlaşmalar yapılıyor. Bunun adı Azerbaycan"a ihanet değil mi dir! Temennimiz o ki, ortada bir yanlış anlaşılma olsun, Ermeniler işgal ettiği topraklardan çekildikten sonra kapılar açılsın. Yoksa tarih bu yanlış kararı “ihanet” olarak algılayacaktır. Son 20 yılda, onca emek verilerek oluşan, Azerbaycan Türkiye dostluğu, kardeşliği arkadan hançerlenecektir.”
Kaynak: Haber Merkezi





