Büro Memur-Sen Iğdır İl Başkanı Ömer Çakmak, mesai başında olan üyelerini tek tek ziyaret ederek bayramlarını kutladı. Ziyaretlerde çalışanlarla sohbet eden Çakmak, fedakârca görev yapan kamu çalışanlarının her zaman yanında olduklarını ifade etti.

Iğdır’da Kayısı Hasadı Başladı
Iğdır’da Kayısı Hasadı Başladı
İçeriği Görüntüle

A0Ffe556 4F30 4Afa Bdf1 01Dbbeed9D8B

Bayramda dahi görevlerini aksatmadan sürdüren personelin önemine dikkat çeken Çakmak, “Vatandaşlarımıza kesintisiz hizmet sunulması için bayramda da görev yapan tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Emekleri büyük ve kıymetlidir” dedi.

7Fbc8703 1E3A 4E8D 8F8F E7E49Ee233Ba

Ziyaretlerden duydukları memnuniyeti dile getiren çalışanlar ise, kendilerini unutmayan sendika yönetimine teşekkür etti.

Muhabir: Ali Polat