Kaynak: Haber Merkezi
Genel
Asayiş
Haberler
Haberde
Erzurum
Hamilelere domuz gribi aşısı başladı
Iğdır İl Sağlık Müdürü Dr.Seyfettin Yeşilboya, halk arasında domuz gribi olarak adlandırılan Pandemik A (H1N1) influenza önlemleri kapsamında gebelere yönelik aşılama çalışmalarına başladığını ve diğer vatandaşlarımızın ise tüm sağlık kuruluşlarında uygulanmaktadır.“ dedi.
Iğdır İl Sağlık Müdürü Dr. Seyfettin Yeşilboya, "Aşılar
gebelerimize, bugünden itibaren Kadın doğum ve Çocuk hastalıkları
Hastahanesi, Tuzluca Devlet hastahanesi, Aralık ilçe Entegre
Hastahanesi ve Karakoyunlu Merkez Sağlık ocağında ücretsiz olarak aşı
yapılacaktır. Bilindiği üzere hastalık hamilelerde daha ağır
seyretmekte ve ölümler daha fazla görülmektedir. İl Sağlık Müdürü
Dr.Seyfettin Yeşilboya, “Aşının koruyucu etkisi en erken 10 gün sonra
kendini göstermektedir. Tüm anne adaylarımızın domuz gribine karşı
aşılanma konusunda duyarlı olmalarını ve biran önce aşılarını
yaptırmalarını öneriyoruz.” dedi.
Yorumlar





