Iğdır İl Sağlık Müdürü Dr. Seyfettin Yeşilboya, "Aşılar gebelerimize, bugünden itibaren  Kadın doğum ve Çocuk hastalıkları Hastahanesi, Tuzluca Devlet hastahanesi, Aralık ilçe Entegre  Hastahanesi ve Karakoyunlu Merkez Sağlık ocağında ücretsiz olarak aşı yapılacaktır. Bilindiği üzere hastalık hamilelerde daha ağır seyretmekte ve ölümler daha fazla görülmektedir. İl Sağlık Müdürü Dr.Seyfettin Yeşilboya, “Aşının koruyucu etkisi en erken 10 gün sonra kendini göstermektedir. Tüm anne adaylarımızın domuz gribine karşı aşılanma konusunda duyarlı olmalarını ve biran önce aşılarını yaptırmalarını öneriyoruz.” dedi.
Kaynak: Haber Merkezi