Program çelenk sunumunun ardından bir dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşı''nın okunmasıyla başladı. Anıtta açıklama yapan Eczacı Odası başkan yardımcısı
Ataman Toksöz şunları söyledi; bilimsel eczacılığın 170. yılını
kutladıklarını belirterek, "Toplum sağlığının korunması ve iyileşmesi
biz eczacıların birinci amaçlarındandır. Mesleki sorunlarımıza birlikte
çözüm aramak, topluma daha iyi bir ilaç ve danışmanlık hizmeti
verebilmek için çaba sarf ediyoruz. Son dönemlerde ülke gündemi farklı sağlık reçeteleri ile adeta
boğulmuş durumdadır.
İnternet üzerinden ve görsel basın,
yayın kuruluşlarının pompalamasıyla bitkisel ürünler her derde deva
gibi gösterilmekte, ancak olabilecek yan etki ve zararlardan söz
edilmemektedir. Biz bitkisel ürünlerinde eğitimini almış eczacılar
olarak sağlığın ciddi bir iş olduğunu, bazı yan ve istenmeyen etkilerin
bitkisel ilaçlarda da olabileceğini halkımıza önemle duyurmayı bir
görev saymaktayız" dedi.
Kaynak: Haber Merkezi