Aydın: “Yavrularımız kendilerini yalnız hissetmesinler, hepimiz
onların yanındayız. Bizim çocuklarımız evimizde ve dolayısıyla
himayemizde olabilir. Ama yuvamız da ki çocuklarımızda yalnız
değillerdir. Biz onların ağabeyleri, amcaları olarak onlara bakacak,
sorunlarını dinleyecek ve şevkatimizi göstereceğiz.” Dedi…
H. Ali Parim Çocuk yuvasını bağışlayan ve şehrimizin değerli büyüğü H. Ali Parim"de yemeye davet edilmişti.
Emniyet Müdürü Mustafa Aydın, H. Ali Parim"e de büyük bir nezaket gösterdi. Çocuklara oyuncak dağıttı…
Kaynak: Haber Merkezi